Tuesday 02 September 2014

~* Your Thoughts *~

This topic contains 419 replies, has 49 voices, and was last updated by  scarface 2 years ago.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 420 total)
  • Author
    Posts
  • #25431

    Unique_Princess
    Participant

    iont like chai, its smelly. I had a sip of it once when I was small n I hated it. Ironically I make the best chai in the house lol or so my dad says Angel Umm what else. oh yeah British people luv tea so damn much. Its like the cure for everything. “lemme put the kettle on, fancy a cuppa?” ok too much eastenders… lol london ppl will know wut im on about

    watches *-)

    #25432

    Shereena
    Participant

    lol ju posh freshy :P u kno u like ur cha witha drop of lemon or honey :P tee hee =) brit preak

    watches are tope. tehy’re berry useful, they tell u the time which generally keeps ppl not late. lol not me though :P theres lotsa diff kinds and styles and colours and sab. they berry change :) *-) iono where i put mine lol i find it :)

    nail file

    #25433

    Am Rani
    Participant

    Wonderfull, I have a great one, it can file, it cleans your nails, it makes them shine… I love it (and I love to drive my sister crazy by hanging in front of the tv, filing my nails for an hour, hahahaha Wink )

    vegetables

    #25434

    vchenoah
    Participant

    Most delicious when steamed & seasoned! I truly believe that man was intended to eat only veggies!

    They are so much better for one than meat and one might live heathfully on just vegatables!! Some of

    the best grow underground: po-taa-toes, yams, parsnips, radishes & beets! I love veggies!

    internet cafes

    #25435

    Mukesh
    Keymaster

    have not been to one, ever !! the ones I have walked passed at the Shopping malls looks cosy yet has no privacy….Doors to a new world for anyone who dares heheheehe

    next…Premarital Sex…yeah as in Sex before Marriage…

    #25436

    vchenoah
    Participant

    WOW! That was pretty random…ooorrrr waaaas iiiiittttt! lmao (kidding)

    I live in America and it almost seems a way of life here! I don't see that many young people

    are told of the negative repercussions of this act! How it affects one mentally as well as physically!

    How it affects one's family and not just themselves! They are just told to do it safely, but not taught

    to respect themselves as well as their 'higher power'! I say it this way because not everyone believes

    in an Almighty God. As far back as I can remember, my mother taught me that what many people

    idolize (sex) is more than a physical act. It is, in fact, a gift from God, to a man & HIS WIFE

    and should be shared ONLY between those two.

    *whew* Admin ji…u must find an emoti with a big sweat bead on its forehead! lol

    I'd like to hear others' thoughts on the subject…

    #25437

    Mukesh
    Keymaster

    Correct, dis wasnt random….

    see ur the only one daring enough to respond to this subject….aaargh I give up

    anyways, next….

    Make up???

    #25438

    Nosyira
    Participant

    Make up? A complementary for beauty.. Smile Everybody is naturally beautiful, so make up helps to enhance and complement this beauty.. Smile Happiness?

    #25439

    Unique_Princess
    Participant

    Happiness… something everyone wants and strives for. You need it to live. Its a very vast topic, lots of things can be said about the feeling.

    Asthma pumps?

    #25440

    Mukesh
    Keymaster

    vital for those who have asthma……

    Unicorns…

    #25441

    nitzah
    Participant
    er…they dont exist ??
    Procrastination…
    #25442

    Mukesh
    Keymaster

    Indian Men……need I say more.

    Mirrors

    #25443

    nitzah
    Participant
    lol…never looked into one eh ? scared it might break ?? well its ok, as long as you can avoid 7yrs of bad luck !!
    Wine
    #25444

    Mukesh
    Keymaster

    dude, u askin me or confessing yr fears here?? lmao

    truth be told, am not self-obsessed, mirrors dnt interest me much hehehehe

    Wine, good to clean windows…make u drunk really quick…bad taste yuk

    Teddy bears

    #25445

    nitzah
    Participant
    confess my fear of mirrors ?? please !! i am so vain i have mirrors all around me so i can stare at my gorgeous self !! *rolls eyes*
    Teddy bears ?!?! why on earth would anyone want to comment on stuffed toys for ?!?
    Remote Control
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 420 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Opinions are closed.